سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
ل

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری نماینده ولی فقیه در کاشان  امامین  انقلاب را الگوی همگان  دانست و افزود: خیلی خوشحالم  که پلیس ما با قرآن ،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مانوس می باشد، امیداریم انس با قرآن و نهج البلاغه  به خانواده های  نیروهای انتظامی نیز تسری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان های کاشان وآران و بیدگل به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن گرامی داشت این هفته گفت: قدر نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را باید بدانیم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شجاعت امام راحل و مقام معظم رهبری حقیقتا یک درسی برای همه ما می باشد ادامه داد : شبی که امام راحل را از قم به سمت تهران برای تبعید می بردند بین قم تا تهران ماشین امام به جاده خاکی منحرف می شود، امام فکر کرد می خواهند کار راتمام کنند ولی وقتی به قلب خودش مراجعه کرد دید قلبش محکم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به شجاعت رهبرمعظم انقلاب در تمام صحنه های نبرد با دشمنان اشاره کرد و با بیان اینکه ذره ای ترس در وجود امامین انقلاب نسبت به جهانخوران آمریکا ،اسرائیل نبود افزود: رهبر انقلاب درهمان ساعتی که اسرائیل اعلام کرده بود بوشهر را می خواهد بزند ناوچه جماران را در بوشهر افتتاح کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان امامین انقلاب را الگوی همگان دانست و افزود: خیلی خوشحالم که پلیس ما با قرآن ،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مانوس می باشد، امیداریم انس با قرآن و نهج البلاغه به خانواده های نیروهای انتظامی نیز تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید ارتباط خودمان را با معدن عظمت خدا برقرار کنیم افزود: براساس یکی از بندهای نهج البلاغه کسی که عظمت خدای متعال را درک کند بقیه قدرت ها در چشمش ضعیف می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری رمز موفقیت امامین انقلاب را انقطاع از غیرخدا دانست و افزود: سید حسن نصرالله فرمود دعای جوشن صغیر پیشرفته ترین سلاحی بود که رهبر معظم انقلاب به من داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ خداباوری در زندگی همگان تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی اگر ارتقاء بیشتری می خواهند آیه ایاک نعبد و ایاک نستعین را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه نیروی های انتظامی درکنارکارهای تخصصی وقت بیشتری برای نماز امام زمان(عج) بگذارندگفت :جمعه ها یک ربع الی دوازده دقیقه برای نماز امام زمان(عج) وقت بگذاریم، لذا مداومت در اقامه نماز امام زمان(عج) خدای متعال اسباب توفیقش را فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اگر داعش نیامده بود دولت های سوریه و عراق از ما درخواست کمک نمی کردند لذا بامکر سیع دشمن بودکه این دو کشور از ما درخواست کمک کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری آماده کردن جهان برای آمدن امام زمان(عج) را مهمترین ماموریت مردم ایران دانست و افزود: پلیس به عنوان بازوی انتظامی رهبر معظم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر حوزه فردی در خودسازی و جامعه سازی و ایجادامنیت نیز زمینه ساز ظهور هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha